mijn eerst dag - Reisverslag uit Anhée, België van Wanny - WaarBenJij.nu mijn eerst dag - Reisverslag uit Anhée, België van Wanny - WaarBenJij.nu

mijn eerst dag

Blijf op de hoogte en volg

29 Mei 2016 | België, Anhée

Vandaag ben ik om negen uur vertrokken onder begeleiding van Tiny en Marjo en wiel Gubbels deze zijn mee gegaan tot in Luik toen was het al aan het regenen en dat is zo door gegaan tot 8 uur was nat tot op mijn onderbroek het water stond in mijn schoenen het was gewoon zwaar we zijn samen tot Luik gegaan en van daar ben ik alleen verder gegaan eerts naar Huy 38 km toen naar namuur 34 km en toen naar mijn slaapplaats 16 km dinant

  • 29 Mei 2016 - 21:48

    Sal En Ella:

    Nou wij zijn heel trots op je vooral met dat slechte weer nu maar vroeg naar bed en morgen gezond op

  • 29 Mei 2016 - 21:50

    Sal En Ella :

    Wij zijn heel erg trots op jou schappo

  • 29 Mei 2016 - 22:26

    Tiny :

    Hoop dat je goed kunt slapen en dat je morgen beter weer hebt ALS het gaat bel me morgen even XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Mei 2016
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 1699

Voorgaande reizen:

29 Mei 2016 - 25 Juni 2016

Mijn reis naar Santiago de compostela

Landen bezocht: